środa, 6 listopada 2013

Liebster Blog Award

Nie ma mnie, wiem no. Ale codzienność zjada mój cały cenny czas... Jak nie dzieci, to maszyna* ,  plus domowe obowiązki i inne cuda... No dużo tego. Obiecałam sobie, że nadrobię. Że będę. Bo zdjęć na komputerze całe mnóstwo. Czekają na ogarnięcie. I notek kilka, bo choćby te wakacyjne czekają...Bo Maltę Wam pokazać chciałam i słów kilka o wózku napisać. No i notkę dla przyszłych mam co to się przydało, a co zbędnym zakupem okazało... Ale po kolei.
Po pierwsze: kolejny Liebster;) Nie będę pisać skąd to, co to, bo raz już było- wystarczy. Przepraszam również, że dalej przekazywać nie będę, ale wolałabym nie nominować po kilka razy tych samych osób, a na sprawdzenie kto już był po prostu czasu nie mam. Nawet teraz z Mią na kolanach piszę;) Chwała, że MałaIstota podparta siedzi ładnie i stabilnie. Sporo to umożliwia. Ale do rzeczy:

Tym razem nominacja przywędrowała od Beaty :) Za co dziękuję bo na takie pytania odpowiem bardzo chętnie:) I od razu zaznaczam- jeśli padnie kolejna nominacja- również odpowiem:)

1) Góry czy Mazury?
 - Aż wstyd się przyznać, ale wieki nie byłam w obu miejscach...więc wybrać nie potrafię bo byłby to czysty strzał.
2) Ognisko czy grill?
- Klimatycznie ognisko:) ale jedzeniowo- grill. Zdecydowanie grill!:)
3) Jaki jest dla Ciebie niezbędny w życiu gadżet?
- iPhone;)
4) Pierwsza ugotowana w życiu potrawa?
- O ile dobrze pamiętam- naleśniki
5) Kosmetyk z którym się nie rozstajesz?
- Tak do torebki? Pomadka do ust. Carmex najczęściej:)
6) Pierwsza robiona po przebudzeniu rzecz to...?
- Sprawdzam godzinę
7) W domu preferujesz wygodę czy elegancje?
- Zawsze się śmiałam, że jak to jest że po domu ludzie ubierają się czasami wręcz tragicznie, byle wygodnie- i ta nasza Druga Połówka na to patrzeć musi;) a już poza staramy się wyglądać znacznie lepiej- dla obcych. No ale tak to już jest... i u mnie podobnie;) Mam nadzieję, że do tragedii mi daleko jednak zdecydowanie stawiam na wygodę.
8) Słodycz, któremu nie możesz się oprzeć?
- Mini batoniki z Lidla:)
9) Czym jest dla Ciebie rodzina?
- Najlepszym na Świecie priorytetem
10) Czy wierzysz w przeznaczenie?
- Tak:)
11) Jak wyobrażasz sobie siebie za 20 lat?
- Właścicielka dobrze prosperującej firmy;) i na pewno szczęśliwa kobieta. Szczęśliwa matka. I oby żona;)
Zwiedzająca Świat. Odkrywająca nowe rzeczy.

No...:) Jedno nadrobiłam;)

* żeby nie było, że gołosłowna jestem...
Pierwszy pluszak. Mia zachwycona:) ( to było niecałe 2mce temu:) )

Ziaba na zamówienie:)




6 komentarzy:

  1. super żaba! nadrabiaj, brakuje nam tych pięknych zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio nawet myślałam o Was że chyba gdzieś przepadliście ... ale na szczęscie nie :)
    Żaba wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zyciu!:) muszę sobie lepiej czas rozplanować... mam z tym problem;)

      Usuń
  3. Króliczek jest najpiękniejszy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Żaba jest świetna :)
    Dzięki za odpowiedź. Tak to jest z tą wygodą ;) A jakie batoniki masz na myśli? Może i ja spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń